Известие

Collapse
No announcement yet.

Протекция зад волана - смяна

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Протекция зад волана - смяна

    Ако искам да сменя горната част от пластмасовата протекция зад волана, трябва ли да махам волана и въобще как стоят нещата с раглобяването точно на тази част?

    Във Ванто, докато са сменяли крушки за осветлението на оборотомера, са я надраскали така коварно, че ми лази по нервите и мисля да я сменя ...

  • #2
    ужас, а шамари?
    как може да ти го надерат за смяна на някакви си фасулски крушки
    Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
    AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от mim
      ужас, а шамари?
      как може да ти го надерат за смяна на някакви си фасулски крушки
      Ами какво да се прави Видях го, като се прибрах в Благоевград, а да ходя да се разправям и да набутам сумати пари за бензин, като цената на протекцията е само 28 лв., няма файда. Ще я сменям и това е, дано не е сложно само ...

      Comment


      • #4
        ...те явно са се учели как се сваля....чакай да видя кви картинки мога да ти изкарам...
        156-2.4-JTD-99;
        156-2.4-JTD-SW-01;

        Comment


        • #5
          Смяната хич не е сложна. Просто отвърташ двете винтчета от долната страна(показани на първата снимка) и разделяш двете части ( едната нагоре , а другата надолу) като внимаваш че са закрепени с щивчета.
          Алфа Ромео 156 1.6 16V T.S. & JR Air Filter & Powerflex

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Крум
            Смяната хич не е сложна. Просто отвърташ двете винтчета от долната страна(показани на първата снимка) и разделяш двете части ( едната нагоре , а другата надолу) като внимаваш че са закрепени с щивчета.
            Тц ,не е толкова просто
            тези винтчета на снимката се развиват след като се свали долната част
            sigpic Alfasud/156 1.8ex
            156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Крум
              Смяната хич не е сложна. Просто отвърташ двете винтчета от долната страна(показани на първата снимка) и разделяш двете части ( едната нагоре , а другата надолу) като внимаваш че са закрепени с щивчета.
              Какви са точно тези щифчета? Да не са пак някои щипки и да трябва да се издърпват, че направо имам фобия от тях вече

              Дано да се сваля, както на снимката ...

              Comment

              Working...
              X